Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

ПРАДМЕТНЫЯ ТЫДНІ

Дата: 26 января 2020 в 12:53, Обновлено 15 апреля 2020 в 12:41

Школьныя прадметныя тыдні


       Школьны прадметны тыдзень — гэта такая форма метадычнай, вучэбнай і пазакласнай работы ў школе, якая прадстаўляе шматмэтавае адзінства мерапрыемстваў, аб'яднаных агульнымі задачамі.

         Мерапрыемствы прадметнага тыдня дазваляюць стварыць дадатковыя ўмовы для раскрыцця творчых здольнасцяў навучэнцаў. Яны заўсёды звязаны з асноўным праграмным курсам навучання, паглыбляюць, дапаўняюць яго і тым самым павышаюць узровень адукацыі навучэнцаў, спрыяюць іх развіццю, пашыраюць іх кругагляд.

         Прадметны тыдзень дае добрую магчымасць і настаўнікам лішні раз прадэманстраваць значнасць вывучаемых у школе прадметаў.

         Прадметны тыдзень паказвае не толькі магчымасці навучэнцаў, але і ўзрослыя здольнасці педагогаў, іх творчасць, майстэрства і сталасць свайго прафесіяналізму.

         Школьныя прадметныя тыдні праводзяцца 1 раз год метадычнымі аб'яднаннямі з мэтай павышэння прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў у рамках планавання навукова-метадычнай і даследча-эксперыментальнай працы, а таксама для развіцця пазнавальнай і творчай актыўнасці навучэнцаў.

Задачы прадметнага тыдня:

      удасканаленне прафесійнага майстэрства педагогаў праз падрыхтоўку, арганізацыю і правядзенне адкрытых урокаў і пазакласных мерапрыемстваў;
      ўцягванне навучэнцаў у самастойную творчую дзейнасць, павышэнне іх цікавасці да вывучаемых вучэбных дысцыплінах;
       выяўленне навучэнцаў, якія валодаюць творчымі здольнасцямі, імкнуцца да паглыблення вывучанага пэўнай вучэбнай дысцыпліны або адукацыйнай вобласці;
       фарміраванне банка педагагічных тэхналогій для развіцця вучняў у галіне навукі, тэхнікі, мастацкай творчасці.


Арганізацыя і парадак правядзення прадметнага тыдня

Прадметны тыдзень праводзіцца ў адпаведнасці з планам работы метадычнага аб'яднання.

Тэматыка прадметнага тыдня вызначаецца на пасяджэнні метадычнага савета ў пачатку навучальнага года і з'яўляецца адзінай.

Мерапрыемствы павінны адпавядаць мэтам і тэматыцы тыдня.

Арганізатарам прадметнага тыдня з'яўляецца метадычнае аб'яднанне.

Удзельнікамі прадметнага тыдня з'яўляюцца:

       усе настаўнікі, якія выкладаюць прадмет ці групу дысцыплін адукацыйнай галіне, па якім праводзіцца прадметная тыдзень;
       навучэнцы школы, якія вывучаюць прадмет або адукацыйную вобласць, па якіх праводзіцца прадметны тыдзень;


У рамках прадметнага тыдня могуць праводзіцца:

нестандартныя ўрокі па прадмеце;
пазакласныя мерапрыемствы ;
агульнашкольныя мерапрыемствы;
калектыўныя творчыя справы;
іншыя формы вучэбна-выхаваўчай дзейнасці.


Абмеркаванне плана-графіка творчага тыдня адбываецца на пасяджэнні МА, пасля чаго зацвярджаецца намеснікам дырэктара па ВР.

Кожнаму настаўніку-предметніку неабходна правесці не менш аднаго ўрока ў рамках тэмы прадметнага тыдня.

Кожнаму настаўніку-прадметніку пажадана правесці не менш аднаго тэматычнага мерапрыемства.

Правядзенне прадметнага тыдня павінна суправаджацца разнастайнай нагляднай інфармацыяй, якая размяшчаецца ў розных памяшканнях школы.

Па заканчэнні прадметнага тыдня на пасяджэнні метадычнага аб'яднання  праводзіцца аналіз мерапрыемстваў, арганізаваных у ходзе тыдня.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.