Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Метадычнае абъяднанне настаўнікаў 5 - 11 класаў

Дата: 19 октября 2019 в 20:05, Обновлено 5 ноября 2021 в 15:59

Асноўныя мэты і задачы

метадычнага аб’яднання настаўнікаў, якія ажыццяўляюць навучанне і выхаванне на II  і  III ступенях агульнай сярэдняй адукацыі

Метадычная  тэма “Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці  педагагічных работнікаў па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе”.

Мэта: павышэнне кваліфікацыі, прафесійнай кампетэнтнасці і майстэрства педагагічных работнікаў па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе праз:

  1. выкарыстанне на вучэбных і факультатыўных занятках фрагментаў адзінага інфармацыйна-адукацыйнага рэсурсу;
  2. стварэнне адукацыйных модуляў вучэбных і факультатыўных заняткаў;
  3. выкарыстанне эфектыўных прыёмаў, тэхналогій і методык выкладання, засваенне настаўнікамі сучасных, у тым ліку электронных, сродкаў навучання, павышэнне інфармацыйнай культуры педагогаў;
  4. развіццё прафесійнай кампетэнцыі педагагічных работнікаў па праблеме ўдасканалення кантрольна-ацэначнай дзейнасці, стымулявання вучэбна-пазнавальнай дзейнасці, арганізацыі самастойнай дзейнасці навучэнцаў, бягучага і выніковага кантролю вучэбнай дзейнасці навучэнцаў, прымянення ЭАР як сродку ўцягвання навучэнцаў у вучэбна-пазнавальную дзейнасць;
  5. актывізацыю вучэбна-даследчай дзейнасці па прадметах, пашырэнню ўдзелу ў навукова-даследчых канферэнцыях розных узроўняў;
  6. выкарыстанне сучасных адукацыйных тэхналогій на кожнай ступені адукацыі, укараненне новых падыходаў у метадычнай рабоце;
  7. атывізацыю дзейнасці педагагічнага калектыву з навучэнцамі, якія маюць як высокі ўзровень матывацыі навучання, так і нізкі ўзровень матывацыі навучання;
  8. павышэнне эфектыўнасці метадычнага суправаджэння работы з адоранымі і высокаматываванымі да вучобы дзецьмі для рэалізацыі іх патэнцыяльных здольнасцяў;
  9. папаўненне метадычнай базы, шляхам стварэння сучаснай вучэбна-дэманстрацыйнай прасторы вучэбных кабінетаў,  метадычнага кабінета ўстановы адукацыі;
  10. стварэнне рэсурснага цэнтра ўстановы праз папаўненне бібліятэкі і медыятэкі ЭСН, ЭАР, сайта ўстановы метадычнай інфармацыяй, матэрыяламі па абагульненню перадавога педагагічнага вопыту.

Графік правядзення

пасяджэнняў метадычнага аб’яднання настаўнікаў,

якія ажыццяўляюць навучанне і выхаванне на II  і  III ступенях

Метадычная тэма: “Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці  педагагічных работнікаў па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе”

Тэма пасяджэння

Дата

Месца

Адказны

Зместавыя і арганізацыйна-метадычныя асаблівасці адукацыйнага працэсу   па вучэбных прадметах на II  і  III ступенях агульнай сярэдняй адукацыі ў 2021/2022 навучальным годзе

31.08.

2021

Кабінет

беларускай мовы і літаратуры

Скалабан І.І.,намеснік дырэктара па ВР,

Мазоль Т.І., кіраўнік МА

Арганізацыя вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на вучэбных занятках з выкарыстаннем развіццёвага інфармацыйна-адукацыйнага асяроддзя

03.11.

2021

Кабінет

беларускай мовы і літаратуры

Мазоль Т.І., кіраўнік МА

Практыка фарміравання метапрадметных і прадметных кампетэнцый вучняў з дапамогай выкарыстання сучасных метадаў і прыёмаў візуалізацыі ў навучанні

03.01.

2022

Кабінет

беларускай мовы і літаратуры

Мазоль Т.І., кіраўнік МА

Мадэляванне сучаснага ўрока з выкарыстаннем тэхнік візуалізацыі як аднаго са сродкаў рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу ўрока

31.03.

2022

Кабінет

беларускай мовы і літаратуры

Мазоль Т.І., кіраўнік МА

Рэфлексія педагагічнай дзейнасці настаўнікаў, якія  ажыццяўляюць навучанне і выхаванне на  II  і  III ступенях агульнай сярэдняй адукацыі

24.05.

2021

Кабінет

беларускай мовы і літаратуры

Мазоль Т.І., кіраўнік МА

Кіраўнік  метадычнага  аб’яднання                             Т.І.Мазоль

Пасяджэнне № 2

3  лістапада  2021 года

Тэма: “Арганізацыя вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на вучэбных занятках з выкарыстаннем развіццёвага інфармацыйна-адукацыйнага асяроддзя”

Форма правядзення: метадычная майстэрня

Пытанні для абмеркавання:

1. Інфармацыйна-адукацыйнае асяроддзе як умова фарміравання і развіцця вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на вучэбных занятках.

                                                             Мазоль Т.І.   

2. Выкарыстанне вучэбных матэрыялаў адзінага інфармацыйна-адукацыйнага рэсурса для арганізацыі самастойнай работы навучэнцаў пры вывучэнні рускай мовы і літаратуры.

                                                            Ільюшчыц К.А.

3.  Сродкі візуалізацыі сучаснага вучэбнага занятку: выкарыстанне інтэлект-карт на ўроку замежнай мовы.

                                                            Салаўёва Т.В.

4. Эфектыўнасць работы з ІКТ на ўроках гісторыі і грамадазнаўства ў рамках інтэрнэт праграм PLIKERS і Барабук.

                                                            Галоўчык А.К.

5. Практычнае выкарыстанне Web 2.0 сэрвісаў інтэрнэту на ўроках беларускай літаратуры.

                                                            Сеўрук К.А.

6. Вынікі вучэбнай дзейнасці навучэнцаў V – X класаў за І чвэрць 2021/2022 навучальнага года.

                                                           Скалабан І.І.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.